pátek 28. prosince 2012

kdo zvítězí




Je tmavá, černá noc.

Ležím ve své posteli a v mysli se mi mísí zvuk deště, jenž zkrápí okno mé ložnice a oddychování ostatních členů rodiny, poklidně spících okolo. V tu chvíli se mi do podvědomí vkradla myšlenka, zda je to únava a bolest těla co mě k spánku přivádí či zklidněné myšlení, kdy mě všechny pocity opouští a já v zapomnění všeho usínám. A tu cítím, že únava plešatá a spánek sličný na zádech mých o nadvládu nade mnou se perou. Vše ve mně se snaží spánku ze všech sil pomoci a tím vlastně únavě pomáhá zvítězit. Neboť čím větší jest snaha o spánek , tím se vědomí že únava tě tíží zvětšuje a tělo tvé se probouzí a spánek vzdaluje.

A teď je rozhodnutí jen na tobě jakým směrem se budeš ve své snaze o spánek ubírat. Zda ze své mysli vypudíš všechny pocity únavy a v zapomnění usneš či necháš únavu dále narůstat až tě natolik zchvátí, že přijde spánek.

Jak se tak zdá, vždy nakonec nastane spánek.

Ale ne dnes a ne v této chvíli, neboť otázka jenž se mi v čase čekání na spánek do mysli vkradla mě natolik uchvátila, že mě z postele vytáhla a přinutila si vše zapsat, aby se spánkem nedošla v zapomnění.

A tak se dnes, když se zaobírám včerejší nocí mohu jen sám sebe zeptat:

KDO VLASTNĚ ZVÍTĚZIL???????????

Byla to plešatá únava a nebo klid myšlenek?

Žádné komentáře:

Okomentovat