úterý 28. listopadu 2017

ŘÍJEN A LISTOPAD - KONTRAST A KOLÁŽ

Úvodem je třeba napsat, že z pracovních důvodů jsem nebyl schopen říjnové téma kontrast nafotit a zpracovat v měsíci říjnu, a tak jsem se rozhodl, že v listopadu budu fotit jak říjnové téma KONTRAST, tak i listopadové téma 1+ neboli KOLÁŽ.

A jak už to je při tomto projektu zvykem, je tu konec měsíce a já opět předkládám své favority na daná témata.

Tady jsou:

téma první KONTRAST

Štěnovice

Plzeň

Štěnovice

Rokycany

Manětín

téma druhé KOLÁŽ

Nečtiny

Štěnovice

Štěnovice

Tak toto jsou mé výběrové fotky a je pouze na vás, zda se vám budou líbit.

4 komentáře:

  1. Mně se tedy líbí a moc, kdybych měla z každého téma vybrat jednu, tak v kontrastu mě nadchla ta s tou houpačkou a v koláži ta keramická soška, která se mi v reálu nikdy moc nelíbila a tady je mimořádně působivá. Skvělá práce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji za tvůj komentář, jsi pro mě opravdu velkou podporou.

      Vymazat
  2. These are all beautiful and fit their respective themes nicely. I really like Štěnovice and Rokycany in the contrast theme. And I love the close-up of the thorny stem as the centerpiece of the rose collage. Well done.

    OdpovědětVymazat